Ruilen en retourneren

Mijn product is incompleet, defect of beschadigd geleverd.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Bij Sybshop.nl hebben alle klanten voor alle bestellingen een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. D.w.z. dat u binnen deze periode het artikel zonder opgaaf van reden kunt retourneren naar Sybshop.nl en dat...

Hoe werkt het met de terugbetaling van een geretourneerd artikel?

Indien u een artikel retourneert volgens het herroepingrecht, zullen wij het terug te betalen betalen bedrag terugstorten op dezelfde rekening als waarmee de order betaald is. Nadat uw retourzending in goede staat bij ons binnen is gekomen en verwerkt...

Wat zijn WEB-ONLY artikelen?

Web-only artikelen zijn artikelen die niet standaard in onze winkel op voorraad zijn. Deze artikelen worden geleverd vanuit een ander magazijn en hier gaan een aantal dagen overheen (wees gerust, de levering van deze producten gaat alsnog vrij vlot). ...

Hoe werkt het retourneren van gasflessen?

Het retourneren en ruilen van gasflessen werkt net iets anders dan het retourneren en ruilen van andere Sybshop artikelen. Omdat het om gevaarlijke stoffen gaat dienen deze op een aparte manier vervoerd te worden en zullen wij ons vervoersbedrijf Transmission...

Ik wil graag mijn bestelling omruilen, hoe werkt dit?

U kunt op twee manieren uw bestelling omruilen. 1. U komt langs in onze winkel in Winsum Frl. 2. De artikelen worden per post geretourneerd. De snelste manier is dat u langs komt in onze winkel en het artikel (of artikelen) meeneemt die u wilt omruilen...