Icoon_slot_privacy_met_rand.jpg
Mijn bestelling / mijn account
Ik kan niet inloggen op mijn account, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn dat u niet in kunt loggen: Er is nog geen account aangemaakt / u heeft een eenmalige bestelling geplaatst.Tijdens het bestellen kunt u aangeven of u direct een account aan wilt maken. Indien u dit niet heeft gedaan...
Hoe kan ik een adres wijziging doorgeven?
Hoe kan ik een adres wijziging doorgeven? Voor een adreswijziging dient u z.s.m. contact op te nemen nadat u de bestelling heeft geplaatst (liefst telefonisch). Bestellingen die betaald zijn voor 16:00 worden namelijk dezelfde werkdag nog verzonden ...
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van uw bestelling kunt u bekijken wanneer u inlogt op uw account. Uw bestelling kan de volgende status hebben: Bezig met verwerken Uw bestelling is in goede orde bij ons binnengekomen en we zijn druk aan de slag om uw bestelling klaar voor...
Bekijk alle vragen
Icoon_pijlen_retourneren_met_rand.jpg
Ruilen en retourneren
Hoe werkt het met de terugbetaling van een geretourneerd artikel?
Indien u een artikel retourneert volgens het herroepingrecht, zullen wij het terug te betalen betalen bedrag terugstorten op dezelfde rekening als waarmee de order betaald is. Nadat uw retourzending in goede staat bij ons binnen is gekomen en verwerkt...
Ik wil graag mijn bestelling omruilen, hoe werkt dit?
U kunt op twee manieren uw bestelling omruilen. 1. U komt langs in onze winkel in Winsum Frl. 2. De artikelen worden per post geretourneerd. De snelste manier is dat u langs komt in onze winkel en het artikel (of artikelen) meeneemt die u wilt omruilen...
Hoe werkt het retourneren van gasflessen?
Het retourneren en ruilen van gasflessen werkt net iets anders dan het retourneren en ruilen van andere Sybshop artikelen. Omdat het om gevaarlijke stoffen gaat dienen deze op een aparte manier vervoerd te worden en zullen wij ons vervoersbedrijf Transmission...
Bekijk alle vragen
Icoon_vrachtwagen_bezorgen_met_rand.jpg
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten voor zendingen naar het buitenland? (België uitgezonderd)
Voor zendingen buiten Nederland en België kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Geef in dat geval door welke artikelen u wilt bestellen en waar de artikelen naartoe gezonden dienen te worden. U ontvangt dan z.s.m. een vrijblijvende prijsopgave...
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Verzendkosten worden berekend op basis van gewicht. Bij elk artikel staat het gewicht vermeld. Heeft u meerdere artikelen dan kunt u het gewicht optellen of de artikelen in de winkelwagen plaatsen en naar het afrekenscherm gaan. Hier staan de verzendkosten...
Wat zijn de verzendkosten voor zendingen naar België?
Verzendkosten worden berekend op basis van gewicht. Bij elk artikel staat het gewicht vermeld. Heeft u meerdere artikelen dan kunt u het gewicht optellen of de artikelen in de winkelwagen plaatsen en naar het afrekenscherm gaan. Hier staan de verzendkosten...
Bekijk alle vragen
Icoon_pakket_assortiment_met_rand.jpg
Assortiment en voorraad
Wat voor artikelen levert Sybshop.nl?
Sybshop.nl levert een breed technisch assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Hiernaast zorgen wij voor een perfecte service, voor én na de koop. Bekijk ons assortiment online of kom vrijblijvend even langs voor een kijkje in onze winkel!&nbsp...
Zijn alle artikelen op de webshop op voorraad?
Vrijwel alle producten op onze website zijn op voorraad in onze winkel in Winsum, met uitzondering van een aantal artikelen: Web-only artikelen.Deze artikelen kunt u herkennen aan het "web-only" logo. Ook staat de aangepaste levertijd vermeld in de...
Ik zoek een product dat ik niet op de website kan vinden.
Zoekt u een product dat niet in ons assortiment zit, maar waarvan u verwacht dat wij het wellicht kunnen leveren, mail ons dan direct op [email protected] U ontvangt zeer snel een reactie van ons en indien wij het betreffende product kunnen leveren zullen...
Bekijk alle vragen
Icoon_pas_betaalmethodes_-_2_met_rand.jpg
Betaalmethodes
Kan ik zonder btw kopen? (intracommunautaire levering)
Buitenlandse bedrijven die een geldig btw nummer hebben, kunnen belastingvrij bij ons kopen. Om belastingvrij te kopen, dient u rekening te houden met het volgende: - Het btw nummer moet geldig zijn volgens V.I.E.S. (VAT Information Exchange System...
Kan ik op rekening kopen? (betaling achteraf)
Het is bij ons mogelijk om te betalen via pin / contant (winkel), vooraf via overschrijving of via i-deal en Bancontact (webshop). Wij hebben helaas geen debiteurenadministratie, waardoor wij niet op rekening (betaling achteraf) kunnen leveren. Na betaling...
Welke betaalmethodes zijn er?
Om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u uw bestelling op verschillende manieren betalen. iDeal:Bij iDeal kunt u middels uw internetbankier programma zonder kosten direct online betalen met diverse Nederlandse banken. Op het moment van ...
Bekijk alle vragen
Icoon_vrachtwagen_bezorgen_met_rand.jpg
Bezorgen en levertijd
Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is tijdens de aflevering van mijn bestelling?
Dit hangt er vanaf met welke vervoerder uw bestelling verstuurd is, Postnl of Transmission. Kijk hiervoor in de verzendbevestiging die u van ons heeft ontvangen per mail. Daarin wordt vermeld met welke vervoerder uw bestelling is verstuurd. ...
Kan ik mijn bestelling op een bepaald tijdstip ontvangen?
Dit is mogelijk. U kunt kiezen uit diverse tijdstippen.Neem contact op voor meer info en de speciale tarieven. Zonder tijdsaanduiding wordt er op maandag t/m zaterdag bezorgd tussen 8.00 en 18.00 uur (m.u.v. palletzendingen, deze worden niet op zaterdag...
Ik heb mijn bestelling beslist binnen 24 uur nodig! Kan dat?
Bestellingen die voor 16:00 geplaatst worden en betaald worden via i-deal of Bancontact, worden dezelfde werkdag nog verzonden. In 99% van alle gevallen wordt de bestelling binnen 24 uur afgeleverd, echter kunnen we dit niet voor 100% garanderen. Het...
Bekijk alle vragen
Icoon_winkel_openingstijden_met_rand.jpg
Contact en afhaallocatie
Hoe kan ik contact op nemen met Sybshop.nl?
U kunt op verschillende manier contact met ons opnemen; telefonisch, per mail of via ons contactformulier. Uiteraard kunt u tijdens openingstijden ook altijd vrijblijvend langskomen in onze winkel in Winsum (Frl.) Email: Voor al uw advies...
Kan ik zonder afspraak bij jullie langskomen in de winkel?
Jazeker, vanaf dinsdag t/m zaterdag is onze winkel geopend en kunt u zonder afspraak langskomen om even rond te kijken. De meeste artikelen op onze webshop zijn op voorraad, tenzij er bij vermeld staat dat het een web-only product staat. Uiteraard kan...
Wanneer is jullie klantenservice bereikbaar?
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op onderstaande dagen: Maandag: 9:00 - 17:00Dinsdag: 9:00 - 18:00Woensdag: 9:00 - 18:00Donderdag: 9:00 - 18:00Vrijdag: 9:00 - 18:00Zaterdag: 9:00 - 18:00
Bekijk alle vragen
Icoon_pijlen_retourneren_met_rand.jpg
Garantie en reparatie
Mijn product is incompleet, defect of beschadigd geleverd.
Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...
Ik heb een probleem met een aangeschaft artikel, wat nu?
Heeft u een probleem met een aangeschaft artikel? Geen nood, wij staan voor u klaar! Neem contact op met onze klantenservice (klantens[email protected] of telefonisch) en geef aan wat het probleem precies is. Aankoopbewijs Zorg er voor dat ...
Heb ik garantie op mijn gekochte product?
Jazeker! Wij verlenen standaard op ons gehele assortiment 2 jaar garantie op fabrieksfouten en tevens verlenen wij op bepaalde producten 3, 4 of zelfs 5 jaar garantie. Als dit van toepassing is vindt u de garantieperiode in de specificaties van het product...
Bekijk alle vragen
Icoon_papier_voorwaarden_met_rand.jpg
Voorwaarden & privacy
Wat zijn de algemene voorwaarden van Sybshop.nl?

Voor alle voorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Hiervoor verwijzen wij u door naar ons privacybeleid.

Bekijk alle vragen