Klachten en garantie
Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...
Jazeker! Wij verlenen standaard op ons gehele assortiment 2 jaar garantie op fabrieksfouten en tevens verlenen wij op bepaalde producten 3, 4 of zelfs 5 jaar garantie. Als dit van toepassing is vindt u de garantieperiode in de specificaties van het product...
Heeft u een probleem met een aangeschaft artikel? Geen nood, wij staan voor u klaar! Neem contact op met onze klantenservice ([email protected] of telefonisch) en geef aan wat het probleem precies is. Aankoopbewijs Zorg er voor dat ...
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Klachten kunt u aan ons kenbaar maken door te mailen naar [email protected]. Wij doen er altijd alles aan om een probleem op de beste mogelijke manier op te lossen. Leidt ...
Wij hebben een serviceafdeling en voeren garantie- of service reparaties uit in onze eigen werkplaats in Winsum. Reparaties doen wij uitsluitend aan artikelen die bij ons zijn aangeschaft en nog binnen de garantie vallen, we zijn geen reparatiebedrijf...