Klachten en garantie

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Klachten kunt u aan ons kenbaar maken door te mailen naar [email protected]. Wij doen er altijd alles aan om een probleem op de beste mogelijke manier op te lossen. Leidt ...
Mijn product is incompleet, defect of beschadigd geleverd.
Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...
Heb ik garantie op mijn gekochte product?
Jazeker! Wij verlenen standaard op ons gehele assortiment 2 jaar garantie op fabrieksfouten en tevens verlenen wij op bepaalde producten 3, 4 of zelfs 5 jaar garantie. Als dit van toepassing is vindt u de garantieperiode in de specificaties van het product...
Ik heb een probleem met een aangeschaft artikel, wat nu?
Heeft u een probleem met een aangeschaft artikel? Geen nood, wij staan voor u klaar! Neem contact op met onze klantenservice ([email protected] of telefonisch) en geef aan wat het probleem precies is. Aankoopbewijs ...
Hebben jullie een reparatie service?
Wij hebben een serviceafdeling en voeren garantie- of service reparaties uit in onze eigen werkplaats in Winsum. Reparaties doen wij uitsluitend aan artikelen die bij ons zijn aangeschaft en nog binnen de garantie vallen, we zijn geen reparatiebedrijf...