Ik heb een probleem met een aangeschaft artikel, wat nu?

Heeft u een probleem met een aangeschaft artikel? Geen nood, wij staan voor u klaar! Neem contact op met onze klantenservice ([email protected] of telefonisch) en geef aan wat het probleem precies is. 

Aankoopbewijs 
Zorg er voor dat u uw aankoopbewijs bij de hand heeft of in de mail vermeld. Dit kan een bon, een factuur, bestelnummer of banktransactie zijn. Zonder aankoopbewijs kunnen wij u niet direct helpen. Bent u het aankoopbewijs kwijt? Neem dan contact op, wellicht kunnen wij uw aankoop terugvinden in ons systeem.

Artikel valt nog binnen de garantie
Indien het artikel nog binnen de garantie valt, proberen wij als eerste optie het probleem op afstand op te lossen. Afhankelijk van de klacht, zal iemand van onze technische dienst contact met u opnemen om het probleem op afstand op te lossen. Lukt dat niet, dan kan het artikel retour, zodat onze technische dienst het artikel kan onderzoeken. Blijkt het een fabrieksfout en valt het artikel nog binnen de garantie? Dan zal het artikel gerepareerd worden of vervangen worden voor een nieuwe. 

Artikel valt buiten de garantie
Indien de garantieperiode verlopen is, of het artikel is kapot gegaan door een reden wat niet onder de garantie valt, dan zullen wij alsnog ons beste doen om het probleem op een juiste manier op te lossen. Wij zullen uw situatie inschatten en kunnen u bijvoorbeeld een coulancevoorstel doen en dan kunt u kijken of u gebruik wilt maken van de oplossing. Neem dus gerust contact op in dit geval, wij laten u niet zitten!

Voor meer informatie, kijk bij onze garantiebepalingen.