Icoon_pakket_assortiment_met_rand.jpg
Assortiment en voorraad
Wat voor artikelen levert Sybshop.nl?
Sybshop.nl levert een breed technisch assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Hiernaast zorgen wij voor een perfecte service, voor én na de koop. Bekijk ons assortiment online of kom vrijblijvend even langs voor een kijkje in onze winkel!&nbsp...
Zijn alle artikelen op de webshop op voorraad?
Vrijwel alle producten op onze website zijn op voorraad in onze winkel in Winsum, met uitzondering van een aantal artikelen: Web-only artikelen.Deze artikelen kunt u herkennen aan het "web-only" logo. Ook staat de aangepaste levertijd vermeld in de...
Ik zoek een product dat ik niet op de website kan vinden.
Zoekt u een product dat niet in ons assortiment zit, maar waarvan u verwacht dat wij het wellicht kunnen leveren, mail ons dan direct op [email protected]. U ontvangt zeer snel een reactie van ons en indien wij het betreffende product kunnen leveren zullen...
Bekijk alle vragen
Icoon_pas_betaalmethodes_-_2_met_rand.jpg
Betaalmethodes
Welke betaalmethodes zijn er?
Om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u uw bestelling op verschillende manieren betalen.onlineOnline bestellingen kunnen betaald worden met: iDeal Bancontact / Mister Cash Apple pay Google pay Creditcard (Visa of Mastercard) Vooraf...
Wat zijn jullie bankgegevens?
Onze bankgegevens zijn: IBAN: NL73 RABO 0138 0512 75BIC CODE: RABONL2U Indien u een bestelling heeft geplaatst, kunt u de instructies uit de orderbevestiging opvolgende voor de betaling. Doe niet zonder overleg een betaling of een betaling zonder omschrijving...
Kan ik zonder btw kopen? (intracommunautaire levering)
Buitenlandse bedrijven die een geldig btw nummer hebben, kunnen belastingvrij bij ons kopen. Om belastingvrij te kopen, dient u rekening te houden met het volgende: - Het btw nummer moet geldig zijn volgens V.I.E.S. (VAT Information Exchange System...
Bekijk alle vragen
Icoon_vrachtwagen_bezorgen_met_rand.jpg
Bezorgen en levertijd
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor bestellingen die betaald worden via iDeal en Bancontact, geldt: voor 16:00 besteld, de volgende werkdag in huis. Dit geldt voor Nederland en België, mits voldoende op voorraad.  Er zijn ook artikelen met een langere levertijd, in dat...
Wie bezorgt mijn bestelling?
Alle pakketten onder de 25KG worden standaard geleverd met Postnl.Pakketten boven de 25KG, pakketten met gevaarlijke stoffen (spuitbussen, benzine enz.), en palletzendingen worden geleverd via transporteurs die gespecialiseerd zijn in het vervoer van...
Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is tijdens de aflevering van mijn bestelling?
Dit hangt er vanaf met welke vervoerder uw bestelling verstuurd is.In het geval van Postnl kunt u op de website van Postnl of in de Postnl app eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak maken of bekijken waar uw zending zich bevindt. U heeft een track&trace...
Bekijk alle vragen
Icoon_winkel_openingstijden_met_rand.jpg
Contact en afhaallocatie
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
U bent van dinsdag t/m zaterdag van harte welkom in onze winkel in Winsum Frl.  Wij zijn te vinden aan de hoofdweg van Winsum (Friesland) tegenover Frankena Loonbedrijf. Winsum ligt centraal aan de N359 tussen Leeuwarden en Bolsward. Om er zeker van...
Wat zijn de openingstijden?
Openingstijden winkel / afhaallocatie:Maandag: op afspraakDinsdag t/m vrijdag: 09:00-18.00 uurZaterdag: 09:00-16:00 uurZondag: geslotenKlantenservice bereikbaar:Maandag: 9:00-17:00 uurDinsdag t/m vrijdag: 9:00-18:00 uurZaterdag: 9:00 t/m 16:00 uurKlik...
Hoe kan ik contact op nemen met Sybshop.nl?
U kunt op verschillende manier contact met ons opnemen; telefonisch, per mail of via ons contactformulier. Uiteraard kunt u tijdens openingstijden ook altijd vrijblijvend langskomen in onze winkel in Winsum (Frl.) Email: Voor al uw advies...
Bekijk alle vragen
Icoon_pijlen_retourneren_met_rand.jpg
Klachten en garantie
Mijn product is incompleet, defect of beschadigd geleverd.
Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...
Heb ik garantie op mijn gekochte product?
Jazeker! Wij verlenen standaard op ons gehele assortiment 2 jaar garantie op fabrieksfouten en tevens verlenen wij op bepaalde producten 3, 4 of zelfs 5 jaar garantie. Als dit van toepassing is vindt u de garantieperiode in de specificaties van het product...
Ik heb een probleem met een aangeschaft artikel, wat nu?
Heeft u een probleem met een aangeschaft artikel? Geen nood, wij staan voor u klaar! Neem contact op met onze klantenservice ([email protected] of telefonisch) en geef aan wat het probleem precies is. Aankoopbewijs Zorg er voor dat ...
Bekijk alle vragen
Icoon_slot_privacy_met_rand.jpg
Mijn bestelling / mijn account
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Ja dit is mogelijk, mits de bestelling nog niet verzonden is. Wilt u uw bestelling wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de wijziging door te geven.
Kan ik mijn bestelling annuleren nadat het is verzonden?
Nee, zodra uw bestelling door ons is verzonden is het niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Wilt u de bestelling niet meer ontvangen, dan kunt u deze het beste weigeren aan de deur. De bestelling zal dan automatisch weer naar...
Ik kan niet inloggen op mijn account, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn dat u niet in kunt loggen: Er is nog geen account aangemaakt / u heeft een eenmalige bestelling geplaatst.Tijdens het bestellen kunt u aangeven of u direct een account aan wilt maken. Indien u dit niet heeft gedaan...
Bekijk alle vragen
Icoon_pijlen_retourneren_met_rand.jpg
Ruilen en retourneren
Mijn product is incompleet, defect of beschadigd geleverd.
Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Bij Sybshop.nl hebben alle klanten voor alle bestellingen een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. D.w.z. dat u binnen deze periode het artikel zonder opgaaf van reden kunt retourneren naar Sybshop.nl en dat...
Hoe werkt het met de terugbetaling van een geretourneerd artikel?
Indien u een artikel retourneert volgens het herroepingrecht, zullen wij het terug te betalen betalen bedrag terugstorten op dezelfde rekening als waarmee de order betaald is. Nadat uw retourzending in goede staat bij ons binnen is gekomen en verwerkt...
Bekijk alle vragen
Icoon_vrachtwagen_bezorgen_met_rand.jpg
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Voor onze actuele verzendkosten en meer informatie over de verzending van uw bestelling, verwijzen wij u door naar onze pagina over het verzenden en bezorgen van uw bestelling. Klik hier voor meer informatie.
Bekijk alle vragen
Icoon_papier_voorwaarden_met_rand.jpg
Voorwaarden & privacy
Wat zijn de algemene voorwaarden van Sybshop.nl?

Voor alle voorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Hiervoor verwijzen wij u door naar ons privacybeleid.

Bekijk alle vragen