Assortiment en voorraad

Sybshop.nl levert een breed technisch assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Hiernaast zorgen wij voor een perfecte service, voor én na de koop. Bekijk ons assortiment online of kom vrijblijvend even langs...
Vrijwel alle producten op onze website zijn op voorraad in onze winkel in Winsum, met uitzondering van een aantal artikelen: Web-only artikelen.
Deze artikelen kunt u herkennen aan het "web-only" logo. ...
Zoekt u een product dat niet in ons assortiment zit, maar waarvan u verwacht dat wij het wellicht kunnen leveren, mail ons dan direct op [email protected]. U ontvangt zeer snel een reactie van ons en indien wij het...

Betaalmethodes

Om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u uw bestelling op verschillende manieren betalen.

online
Online bestellingen kunnen betaald worden met: iDeal Bancontact / Mister Cash Apple pay Google pay Creditcard...
Onze bankgegevens zijn: IBAN: NL73 RABO 0138 0512 75
BIC CODE: RABONL2U Indien u een bestelling heeft geplaatst, kunt u de instructies uit de orderbevestiging opvolgende voor de betaling. Doe niet zonder overleg een betaling of een betaling zonder...
Buitenlandse bedrijven die een geldig btw nummer hebben, kunnen belastingvrij bij ons kopen. Om belastingvrij te kopen, dient u rekening te houden met het volgende: - Het btw nummer moet geldig zijn volgens V.I.E.S. (VAT Information Exchange System...

Bezorgen en levertijd

Voor bestellingen die betaald worden via iDeal en Bancontact, geldt: voor 16:00 besteld, de volgende werkdag in huis. Dit geldt voor Nederland en België, mits voldoende op voorraad.  Er ...
Alle pakketten onder de 25KG worden standaard geleverd met Postnl.

Pakketten boven de 25KG, pakketten met gevaarlijke stoffen (spuitbussen, benzine enz.), en palletzendingen worden geleverd via transporteurs die gespecialiseerd zijn in het vervoer...
Dit hangt er vanaf met welke vervoerder uw bestelling verstuurd is.

In het geval van Postnl kunt u op de website van Postnl of in de Postnl app eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak maken of bekijken waar uw zending zich bevindt. U heeft een track...

Contact en afhaallocatie

U bent van dinsdag t/m zaterdag van harte welkom in onze winkel in Winsum Frl.  Wij zijn te vinden aan de hoofdweg van Winsum (Friesland) tegenover Frankena Loonbedrijf. Winsum ligt centraal aan de N359 tussen Leeuwarden en Bolsward. Om er zeker van...
Openingstijden winkel / afhaallocatie:
Maandag: op afspraak
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00-18.00 uur
Zaterdag: 09:00-16:00 uur
Zondag: gesloten

Klantenservice bereikbaar:
Maandag: 9:00-17:00 uur
...
U kunt op verschillende manier contact met ons opnemen; telefonisch, per mail of via ons contactformulier. Uiteraard kunt u tijdens openingstijden ook altijd vrijblijvend langskomen in onze winkel...

Klachten en garantie

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Klachten kunt u aan ons kenbaar maken door te mailen naar [email protected]. Wij doen er altijd alles aan om een probleem op de beste mogelijke manier op te lossen. Leidt ...
Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...
Jazeker! Wij verlenen standaard op ons gehele assortiment 2 jaar garantie op fabrieksfouten en tevens verlenen wij op bepaalde producten 3, 4 of zelfs 5 jaar garantie. Als dit van toepassing is vindt u de garantieperiode in de specificaties van het product...

Mijn bestelling / mijn account

Ja dit is mogelijk, mits de bestelling nog niet verzonden is. Wilt u uw bestelling wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de wijziging door te geven.
Nee, zodra uw bestelling door ons is verzonden is het niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren.
Wilt u de bestelling niet meer ontvangen, dan kunt u deze het beste weigeren aan de deur. De bestelling zal dan automatisch weer...
Er kunnen verschillende redenen zijn dat u niet in kunt loggen: Er is nog geen account aangemaakt / u heeft een eenmalige bestelling geplaatst.
Tijdens het bestellen kunt u aangeven of u direct een account aan wilt maken. Indien u dit niet...

Ruilen en retourneren

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is, of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via [email protected], dan zullen wij dit direct oplossen! Reclames kunnen uiterlijk binnen 8 werkdagen na levering...
Bij Sybshop.nl hebben alle klanten voor alle bestellingen een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. D.w.z. dat u binnen deze periode het artikel zonder opgaaf van reden kunt retourneren naar Sybshop.nl en dat...
Indien u een artikel retourneert volgens het herroepingrecht, zullen wij het terug te betalen betalen bedrag terugstorten op dezelfde rekening als waarmee de order betaald is. Nadat uw retourzending in goede staat bij ons binnen is gekomen en verwerkt...

Verzendkosten

Voor onze actuele verzendkosten en meer informatie over de verzending van uw bestelling, verwijzen wij u door naar onze pagina over het verzenden en bezorgen van uw bestelling. Klik ...

Voorwaarden & privacy

Voor alle voorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. Klik hier voor onze algemene voorwaarden of kijk op...
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door ...