Op deze pagina vindt u alle informatie over het afhalen en het verzenden van bestellingen tijdens de Coronacrisis (update april 2021)

Ik wil producten afhalen in Winsum

Wij staan voor u klaar! Langskomen zonder afspraak is helaas tijdelijk niet mogelijk
De bestellingen dienen online of telefonisch geplaatst te worden. Online bestellen heeft onze voorkeur i.v.m. overbelasting van onze telefonische medewerkers.
Hieronder vindt u alle informatie over het afhalen van bestellingen:

Online bestellen:
Bestel de artikelen via onze webshop en kies voor "bestelling afhalen in Winsum Frl.".
Vervolgens dient u de bestelling via i-deal of vooraf via overschrijving te voldoen.
Betaald u via i-deal dan is de verwerkingstijd maximaal 1 uur.
Betaald u via overschrijving dan is de verwerkingstijd 1 werkdag.

Telefonische bestelling:
Bel naar 0517-341119 en dan zal één van onze medewerkers u te woord staan. Meerdere artikelen? Bestel a.u.b. online i.v.m. overbelasting van onze telefonische medewerkers.
De medewerker meld u gelijk of het voldoende op voorraad is en wanneer u het af kunt halen.
De bestelling kan gepint worden in onze winkel bij afhalen (contant tijdelijk niet mogelijk).

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Zodra uw bestelling klaar staat, nemen wij telefonisch contact met u op.
Krijgen wij geen gehoor, dan ontvangt u een mail van ons.
Wij streven er naar om uw bestelling binnen een uur klaar te zetten en contact met u op te nemen (tijdens afhaaltijden, zie hieronder).

Wat zijn de afhaaltijden?
Afhalen kan op de volgende dagen en tijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 9:00 t/m 18:00 (tussen 12:00 en 13:00 gesloten voor afhalen)
zaterdag
9:00 t/m 16:00. (tussen 12:00 en 13:00 gesloten).
zondag en maandag: gesloten voor afhalen

Waar kan ik mijn bestelling afhalen
Nadat u bericht van ons heeft ontvangen kunt u langskomen op ons vaste adres in Winsum Frl.
U kunt uw auto parkeren en bij de winkelingang op de bel drukken.
Een medewerker zal de deur voor u openen en u kunt uw factuur tonen aan de betreffende medewerker (uitgeprint of op uw smartphone).
Uw order zal dan aan u overgedragen worden.


Houd rekening me het volgende:
Neem bij een online bestelling altijd uw factuur mee, deze heeft u direct na de betaling ontvangen per mail.
Heeft u de factuur niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kom nooit zonder afspraak / zonder online bestelling langs, wij mogen en kunnen u dan helaas niet van dienst zijn.
Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil mijn bestelling bezorgd hebben

Bestellingen worden nog steeds volgens normale omstandigheden verstuurd.
Bestelt u voor 16:00 van maandag t/m vrijdag, dan versturen wij uw bestelling dezelfde werkdag.
Houd wel rekening met langere levertijden in verband met extra drukte bij de vervoerders. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Maatregelen pakketvervoer
Bestellingen worden normaal verzonden.
Dit geld zowel voor België als Nederland (tenzij de Belgische regering de maatregelen aanpast).
De bezorger zal de zending zelf tekenen, zodat fysiek contact vermeden wordt. Uiteraard alleen met uw toestemming.
Zorg er zoveel mogelijk voor dat u aanwezig bent, dit voorkomt extra drukte.

Ik wil artikelen retourneren / terugbrengen in de winkel.
Retouren, garantieaanvragen e.d. dienen allemaal per e-mail aangemeld te worden op [email protected]l.
U ontvangt dan instructies van ons.

Blijf gezond!
Team Sybshop.